Thursday, November 15, 2007

Shopping och mat

Idag åkte vi till Bellevue Square, med hjälp av GPS hittade jag dit ;O)

Men jag shoppade ingenting. Det var så mycket intryck att det helt enkelt blev för mycket. Så jag hade beslutsångest. Ändå var jag inne på min favvo affär Victoria Secrets, men nej inget blev det.

Vi hade i alla fall blivit tipsade om att det låg en bra restaurang där som hette Ruth Crisis, och ja den var bra.

Beställde en Ceasar sallad till förrätt som jag och min kollega delade på och sedan en filé till varmrätt med mos till. Och de rekommenderade att dela en portion mos då det var 1 pound.

Jag lägger upp ett kort på salladen och kom ihåg det var en halv portion.



Nu ska jag sova, medans ni ska gå upp därhemma ;O)

Såg nu att även om det står 15 November på inlägget så är det fortfarande den 14:e här. Klockan är 23.19, Seattle tid.

Kramar Anna

4 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
oddiladdi said...

LÄSTE JAG RÄTT SKALL DU KÖPA PRALINER TILL BM? JAG LOVAR DIG ATT HON BLIR NOG BARA TYST JUST NÄR HON STOPPAT EN I MUNNEN, SÅ SÅDANT FJÄSK HJÄLPER INTE!! ;o)
HU 6 TIMMAR! HOPPAS ATT DU ÄVEN PÅ DEN FLIGHTEN TRÄFFAR NÅGON TREVLIG PERSON? SOM SAGT TA DET LUNGT MED MATEN DÄR VERKAR DET SOM MAN KAN BLI FET PÅ SALLAD MED DOM MÄNGDERNA. SKALL KYSSA FIDDE I MORGON KL 05,45 VAD TYCKER HAN OM DET TROR DU?

Anna Stewart said...

Ja äta bör man annars dör man ;O)

Ja pussa honom från mig ordentligt Sandra. Jag längtar jättemycket efter honom.

Kram

BM said...
This comment has been removed by a blog administrator.