Friday, November 16, 2007

Hot dog & Shopping

Precis som det låter...Har varit på Cosco, typ som Coop i Sverige men MYCKET billigare.

Köpte lite DVD filmer och naturligtvis Celine Dions nya CD samt ett par Adidas skor för 25$ som är ca 175 kr. Sedan blev den en Hot dog till lunch inget mer.

Det är allt jag ätit idag, skippade även frukosten för jag var mätt sedan igår.

Nu är det torsdag och inte jättemånga dagar kvar då jag ska flyga vidare till min käre make.

Ha en trevlig fredag hemma, här är det fortfarande torsdag och klockan är 17.00 och det är snart dags att åka till hotellet.

Vi ska försöka åka till The Space Needle i kväll, den där byggnade jag visade på kort tidigare.

Ni kan surfa in på http://www.spaceneedle.com så ser ni, de har även en webcam. Och om ni går in på den och snurrar kameran så att ni ser norrut så kommer den ta fram lite olika ställen i Seattle bland annat nåt som heter Lake Union, det är där vårt hotell är.

Kramar Anna

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.