Tuesday, November 13, 2007

Idioter som inte fattar att man inte är hemma....

Ja precis som det låter. Blev väckt kl 03.15 inatt av telefonen. Svarade och i andra ändan hör jag. Hejsan, jag sökte Peter men får inte tag i honom jag har en support fråga....Sedan blev det tyst....och männsikan fortsätter....-Stör jag?

Hur svarar man på det här på ett snällt sätt??

-Ja det gör du... jag sover...jag är i Seattle. Sedan var personen snabb på att lägga på :)

Ja i alla fall. Denna natten fick man en god sömn förutom det lilla avbrottet. Har sovit 10 timmar.

Seattle är soligt idag, kändes ju skönt.

Och jag lyckades hitta till kontoret idag utan min GPS ;)

Igår kväll gick vi till en traditionell sportsbar här i Seattle, Jillians hette den. Det var ju Monday night football och det var Seattle som spelade mot San Francisco 49:ers. Och de spelade faktiskt i Seattle så det var inte så mycket folk där i går alla satt antagligen på stadion.

Maten var god och igår fick jag äntligen dircka min första Moutain Dew! Yeah!!!

Idag blir det nog att försöka hitta till ett bra mall och shoppa lite.

Nej får jobba en stund till, blir jag inte för upptagen ska jag försöka skriva lite till i kväll.

Kramar Anna

No comments: