Friday, November 23, 2007

Filmer och kort på Abbey

Ja här kommer då kort och några filmer på när jag rider frieser. :O)

Abbey heter hon och är som sagt 12 år. Idag kan jag säga att hon protesterade ingenting för mig jämfört med igår. Vi redde ut våra issues igår och hon måste accepterat det. Tyvärr har inte en passande sadel, men jag fick paddat upp den bak idag då blev det helt annorlunda. Även ägaren red efter mig och tyckte det var skillnad. Jag höll lite lektion för honom och jag tror han var väldigt nöjd.

Var jättenöjd med hennes prestation idag.


Denna filmen är när jag skrittar runt, tyvärr så snurrade Garry kameran under själva filmningen som ni märker. ;O) Men de andra 2 filmerna ska vara ok. Inte bästa kvalite kanske för de är filmade med min mobil. Som ni ser i sista filmen har hon problem med höger galoppen eller rättare sagt allt åt höger. Det är hennes svåra varv samt att det är även ägarens svåra varv, så det blir inte så mycket tränat åt det hållet. Jag ska lägga upp film på när ägaren rider i nästa inlägg, men det blir nog i morgon för vi måste sova strax.

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
oddiladdi said...

he he ! handbroms det har hon Tingen när det kommer snygga killar...
verkligen fin pålle Anna har tittat på filmerna ser bra ut dock lite mörkt i bland men vad gör det?