Sunday, November 25, 2007

Dags att åka hem...*snyft*

Ja precis...Nu är det dags för hemsresan och jag ska packa det sista.

Det har varit en underbar resa och lillsemester. Även om jag har jobbat större delen så är det ändå semester för mig för jag har inga hästar och hundar att ta hand om på kvällarna.

Men jag måste säga att jag är fruktansvärt rastlös. Jag saknar att kunna gå ut när jag kommer hem från jobbet och vara i stallet och pyssla och rida. Det är ju en livsstil man har skaffat sig och den sitter inpräntad och så är det bara.

I alla fall, jag kommer naturligtvis sakna Garry, men han kommer ju hem om 3 veckor så det blir inte så länge. Har varit en värdefull resa. Både jobbmässigt och relationsmässigt.

Vi ses när jag landar i Sverige igen. Ser ju igentligen inte direkt fram emot resan. Om man hade kunnat somna in och vkna när man var framme hade det varit en väldigt bra grej ;O)

Kramar Anna

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.