Wednesday, November 14, 2007

Nu är magen mätt och man kan sova...:O)

Japp, nu har vi fått lite mat i magen, klockan är 21.45 och ni där hemma ska snart upp och jobba.

På menyn i kväll blev det crock monsieur eller hur det nu stavas och frites, med ört aioli. Inte fel faktiskt. Vi var på en belgisk restaurang och min kollega tog musslor och frites, ja jag vet låter jättekonstigt.

Jag smakade faktiskt på musslorna och det var inte så illa som jag väntat mig ;O)

Nu är det bara en vecka kvar så drar jag vidare till Greensboro, North Carolina. Där jag ska få se min älskling för första gången på 5 veckor. Han bor numera där och jobbar.

Det blir en liten semester, och jag ska få fira en äkta amerikansk thanksgiving för första gången. Kan bli spännande.

Imorgon blir det serious shopping ;O) ska förbi bellevue square som är ett köpcentra här, kolla in länken http://www.bellevuesquare.com/index.php

Ha en trevlig onsdag medan jag ska strax gå och lägga mig för att ladda inför en ny dag.

Sleepless in Seattle....;O)

Kramar Anna

4 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
oddiladdi said...

Allvarligt talat hörde du inte vad jag sa? vi kan inte vara två fetisar i laget..... ta det lungt med den GOOOa maten jag e avis!!! vilket varuhus helt otroligt! gör inte av med alla "Garry´s pengar" nu ;o). jag trodde att du skulle ansluta dej till Honom redan första dagen är du där på jobb också? kramiz s

Anna Stewart said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.