Tuesday, November 20, 2007

Goodbye Seattle - Hello Greensboro

Då går resan snart vidare, tvärs över landet till östkusten ska jag. Till min älskling och staden Greensboro.

Ska fira en amerkansk thanksgiving samt min älsklings födelsedag.

Jag kommer nog inte skriva imorgon tisdag då hela min dag kommer gå åt att resa. Jag startar härifrån 11.15 Seattle tid, och landar 21.02 Greensboro tid. Kommer flyga genom 3 tidszoner.

Hoppas alla får en bra tisdag, det ska jag försöka ha på en massa flygplatser ;O)

Jag måste först flyga till Chicago och där byta plan till Greensboro. Tänk er att det tar 6 timmar att flyga över hela landet och det är ändå bara ett land. Det är lite sjukt faktiskt, med tanke på att det tar 10 timmar att flyga från europa till USA. Så en inrikes flygning tar lite mer än en halv atlantflygning.

Jaja nog tjötat om det. Dags att packa om väskorna. Kolla adresser och se till att pass och annat är på plats. Ska lämna tillbaka hyrbilen imorgon också.

Kram på er! Anna

No comments: