Wednesday, February 4, 2009

Oj vad många :O)

Som jag skrivit tidigare så blev jag även i år lagledare till Gota Cupen Ponny. Och jag måste ju säga att det är väldigt kul och smickrande när man får mail och telefonsamtal med frågor om det är jag som kommer och hålla i det i år igen för det var så kul förra året eller vi hörde från andra och har läst hemsidan och ni hade så kul så nu vill vi också vara med.
Har även haft några som bytt klubb på grund av att det händer lite hos oss och att vi är ett sådant gott gäng.

Och nu i år är det 25 st intresserade av att vara med i Gota Cupen. Vilket hoppgäng!

Jag hoppas att vi alla kommer få lika kul som vi hade förra året och mitt största bekymmer blir nog att jag snart måste bygga ut eller flytta till ett större hus för på övernattningarna vet jag inte vart jag ska lägga alla. Men man har ju lyckats med att knö in sig 7 st i gästrummet samt ett antal på vardagsrumsgolvet :O) Så går gör det ju alltid.

Jag måste också säga att vad glad jag är att jag inte lyssnade till skitsnacket förra året om att jag skulle tänka mer på mig själv och inte engagera mig i nåt lag.

Annars hade jag inte haft så här skoj. Och stackars människa som tänker så måste vara väldigt ensam.

Ser fram emot ett nytt toppen år med dessa toppen tjejer och oavsett hur det går så har vi förbannat skoj och det är det som är huvudsaken.

Nu drar vi igång på fredag med uppstartsmöte och senare är det dax för vår kick off. Ska ta och ringa och boka redan nu.

Ha det jättebra allihopa.

Kramar Anna

No comments: