Monday, February 9, 2009

Årsmöte, Fest, Restaurang och Australia

Ja mycket blir det på en helg.

Igår hade klubben årsmöte följt av en fest. Riktigt trevligt. Line Dance blev det också på kvällen till och med Garry var uppe och dansa. Jag va riktigt imponerad och stolt.
Innan festen började fick vi lyssna på ett riktigt intressant föredrag med Lotten Aronsson, hon var och red paralymics i Hong Kong i höstas och hon berättade om sin resa.

Tidigare i veckan hade jag hjälpt henne och sätta i hop ett bildspel med bilder från Hong Kong. Helt otroligt vad duktiga dessa ryttare är, vissa har varken ben eller armar och klarar det galant.

Jag ska upp till Lotten en dag och få lite lektioner. Ska bli riktigt kul att prova.

Lyckad kväll blev det i alla fall med alla ifrån klubben.

Idag söndag eller jag får väl säga i går eftersom klockan är över midnatt. Så blev vi medbjudna på restaurang samt bio i stan med våra goda vänner Janne och Madeleine.
en utsökt middag på Golden Days med plankstek, vitlöksbröd och toast skagen som förrätt och friterad camenbert till dessert. Nu är jag så mätt att jag kommer nog inte äta på några dagar ;O)

Efter den goda maten begav vi oss till Berga Kungen och såg filmen Australia. Riktigt bra film. Kan rekommendera den.

Nu ska jag borsta tänderna och gå och sova. Lite shopping står på schemat i morgon. Se vad vi kan hitta för nåt.

Ha en trevlig natt.

Kramar Anna

No comments: