Friday, February 20, 2009

Horse Show

Vilken dag, har varit på horse show hela dagen idag. Med gott sällskap kan man lugnt säga.

Jag och Garry blev bjudna av hela vårat goa ponnygäng på horse show ikväll, dagen spenderade jag med min polare Marielle ;O)

Imorgon ska vi tillbaka till horse show jag och Marielle, jag ska få min 30 års present. Hon bjuder mig på en kväll med gott sällskap samt middag på en fin restaurang. Och sedan ska vi avnjuta küren.

Idag var det fantastiskt Det har bara varit svenskar som vunnit idag och det har varit riktigt kul att få uppleva.

Jo Sammy gjorde sitt slutprov idag på sin andra kurs, ja tro't eller ej men jag hann hem och hämta en hund gå på slutprov och sedan tillbaka till horse show.

119 poäng av 120 möjliga. SUPER!!!!

Han är duktig vår Sammy, sedan har vi skrivit upp oss på ytterligare kurser, Agility, Spår och tävlingslydnad. Vi får se hur många av dessa det blir. Det beror helt och hållet vilka dagar och att det inte krockar med tävlingarna på helgerna samt Sammys kossekurs som är prio 1 för honom.

Dags att sova! Och Julia du vet vad Danmark ligger nu va?? ;O)

Kramar Anna

No comments: