Sunday, February 22, 2009

Idag ska vara igår

I mitt förra inlägg pratade jag om idag, men jag menade igår lördag eftersom när jag skriver detta är det söndag redan ju. Och kan ju nämna att vi fått massa härlig snö.

Pratade med hovslagaren idag och han kommer nästa vecka och slår på guldskorna :O)

Nu har jag varit på Horse Show i dagarna tre och jag måste säga att förutom de olustiga känslorna så har det varit super.

I fredags fick jag min 30 års present av Marielle. Hon bjöd på en härlig middag på en italiensk restaurang och sedan gott sällskap på Horse Show och vi såg jan Brink vinna Küren. SUPER!

En rolig händelse hände faktiskt en kompis som jag inte sett på 2 år satt vid våra platser och vi pratade massor. Trevligt.

Imorgon ska bli en kul dag. Jag ska få lära mig att knyta repgrimmor. Kanske blir en kul hobby ;O)

Nej sova måste jag nog göra. Lovade hjälpa tjejerna i morgon med lite hoppträning.

Kramar Anna

1 comment:

Anonymous said...

Hey tjejen!

Hoppas allt är toppen med dig. Shit vad du har att stå i! *ler*

Har också hunnit uppdatera min blogg nu - men satta av lite tid till "läsa andras bloggar" och ville då spana in din :)

Må bäst!
kramar, lise