Thursday, July 13, 2017

Några dagar i Falsterbo

Nu är jag nere i Falsterbo och jobbar några dagar.

Saknar mina älsklingar där hemma både 2-benta och 4-benta.

Garry är hemma och passar lilla Rosie och Mercy och våra vovvar såklart. Kingen och Tingen har dragit på läger med Sarah och Elin.

Men fick häromdagen en bild på min prinsessa.



I går hann jag gå runt och titta lite ibland tälten och shoppa lite.

Hittade lite fina saker till mig och lilltjejen. Så nu ska vi bli lite fina när vi åker ut.

Litet smak prov kommer här nedan



Idag har vi fullt upp med unghästklasser. Vi började med 7-åringarnas kval. Och fortsätter dagen med 5 & 6-åringarnas final.




Igår var det ponny kür och 4-åringar på schemat. Väldigt roligt att se på 4-åringar då de red 2 och 2 och sedan var det 4 st bedömde. 2 st domare och 2 st tränare/ryttare.



Träffade även Charlotte Haid Bondegaard igår då hennes dotter red ponnyküren. Fick beröm för min nya stjärna, det var kul.

Kram Anna

No comments: