Friday, March 9, 2012

Bloggtorka på hög nivå

Ja jag ska inte lova en massa för det slutar med att jag aldrig kan hålla det i alla fall :(

Men det stora ordet för mig just nu är bloggtorka.

Men jag tänkte att jag plitar några rader om läget igår, idag och imorgon och så ser vi vad som händer i framtiden. :)

Jag såg att mitt senaste inlägg var ifrån januari. Ja det är ju lite långt och nu är det mars.

Mycket har hänt och det finns ett ordspråk som säger säger  - "När f-n bli gammal blir han religös" - Ja det är nog det som hänt mig nu då.

Det krävs en del försök och motgångar innan man vaknar upp och inser att det inte är värt det och att man kastar bort för mycket av sitt liv på skitsaker.

Detta året ska bli annorlunda och jag säger inte det bara för att utan nu gäller det.

Mitt fokus - MITT LIV - MIN PASSION - MIN ÄLSKLING

Om jag nu avviker från detta en millimeter så snälla kom och slå något väldigt hårt i huvudet på mig.

Vad händer nu då detta året :)

- Tränar dressyr för Berit Norberg gör jag och har gjort några gånger.
- Håller lektioner och kurser hemma på gården.
- Planerar inför ännu en kosse-kurs
- Planerna är i full gång inför Summer Dressage Festival 2012
- Lilleman får träning av älsklingen denna månaden då ponnyn är på tillridning hos Peter Ljungberg
- Jag & Pumpe ska snart på Ropingclinic - GRYMT taggad och förväntansfull
- Läger i sommar
- Förhoppningsvis har vi bästaste svärfar med fru här några veckor i sommar om allt går som det ska.
- Lagledare är man i år igen
- Ordförande är man också i år igen
- Jobba för Equipe blir nog också lite i sommar igen

Hmm när jag ser på denna listan så känns det som detta året kommer flyga bort väldigt fort och vips så är vi snart inne i 2013.

Ja hur går vi nu vidare...Jag tänkte avsluta detta inlägget med några bilder i alla fall :)



No comments: