Saturday, January 21, 2012

Lördag kväll

Trött efter en tuff vecka med resa till Uppsala tur och retur. Ingen rolig tid att sitta i bilen.
Har sovit mycket idag men kroppen e slut. Inte bara efter denna veckan utan efter ett år med mycket slit och inte mycket fick man för det heller.

Men har lite att fundera över och det kommer bli ändring och till det bättre förhoppningsvis.
Alltid lär man sig nåt och att ta tillvara på det som betyder nåt.

Nej nu dags att sova innan kusinerna kommer på besök imorgon.

Kramar Anna

1 comment:

Gabriella Lund said...

Hej Anna!
Mitt namn är Gabriella och jag är Ulrik och Dianas dotter som du träffade i torsdags.
Jag måste säga att dina hästar är super fina!
Har du några foton på stallet?
Mina föräldrar har berättat att den är nybyggd.
I alla fall, så kan du kanske slå en signal till mina föräldrar om du har något ridläger pågång ;)
Du får vårat hem-mail via sms :D
Kram
Familjen Lund