Friday, March 16, 2012

Det är snart helg! - Tjohoo

Tjohoo kan man ju lugnt säga :)

Snart är det helg och vad händer då kan man tro.

Imorgon är det först en lite lektion för Anna som äger Athena som jag har hemma för lite träning. Hon ska få känna lite på sin häst nu efter en veckas träning.

Jag hoppas hon kommer bli nöjd och känner att den träningen jag kunnat bidra med har gett det resultat hon önskar.

Efter det så väntar årsmöte på Lerk. Det kommer bli ett kul möte där vi kommer få lite nya medlemmar i vår styrelse och vi kommer blicka fram emot ett nytt superår 2012.

Det är helt otroligt vad fort tiden går. Nu är det snart april och tävlingarna drar igång. Många aktivteter är på tur och det kommer hända massor i sommar.

Ja just min gamle arab ska få lite IR behandling i morgon också av Sandra. Ska bli bra.

Återkommer med ett inlägg där jag ska försöka spalta ner vad som komma skall detta året. Är väl bara rädd för att listan kommer bli låååååång ;O)

Hej så länge!

Kram

No comments: