Tuesday, March 20, 2012

Tisdag = Lerk

Idag är det tisdag vilket betyder att det är Lerk som vanligt. :)

Det ska bli lite spännande då jag ska rida Athena en lite ponny jag har hemma på lite tillridning på markarbetet på Lerk.
Hon har behövt hjälp med att hitta sin egen trygghet och kunna förlita sig på människor.
När hon fickl klart för sig att allt inte var så dåligt så har allt vänt.

Allt finns att läsa i min träningsblogg. :)

Vi har också hjälpt en tjej som köpt en av grannens hästar. Visat vad den hästen kan och det har varit riktigt roligt. Garry fick visa att ha är en riktigt westernryttare. ;O)

Vad har hänt annars sista veckan.

Jo det har varit styrelsemöte på Lerk. En del av styrelsen har förnyats och det känns kul med nytt folk. jag själv har ett år kvar vilket innebär att jag sitter kvar som ordförande ett år till.

Sedan har jag även varit på styrlesemöte på Kinna Ropers. Sitter som ledamot där och det är superkul med min goa ropingvänner.

Kommer inte på nåt mer nu utan vi hörs snart, ska berätta lite sedan om träningen.

Kram Anna

No comments: