Sunday, July 12, 2009

Redan 12 Juli och snart hemresa

Med blandade känslor skriver jag detta inlägg.

Jag trivs jättebra här, det är som mitt andra hem. Men jag vill också komma hem till hästarna och alla vännerna hemma.

Denna resan har varit kort men vi har verkligen fått gjort mycket och vi har träffat så många vänner och släktingar vilket har varit jättekul.

Men vi har en dag kvar för det är forfarande morgon här den 12 juli och vi kommer göra det mesta och det bästa av den.

Har tyvärr inte hunnit med några bilder men jag lovar jag ska försöka mig på några ikväll.

Igår var vi riktiga amerikaner, vi var på ytterligare en sådan där music in the park grej men denna gången var det väldigt patriotiskt. Oh herregud. Berätta mer sedan.

Nu ska jag e färdigt en film innan vi ska ut.

Kram Anna

No comments: