Saturday, July 11, 2009

En bra fördelsedag blev det

Ja visst blev det. Som ni läste igår så var vi på lunch i San Pedro och då fick jag födelsedagskaka med ljus i :O)

Och sedan på kvällen bar det av till NorthWoods Inn. En restaurang som ser ut som en timmerstuga och när du kommer in så ligger det en massa jordnötsskal på golvet, skitet kan man tycka men det är lite av deras grej. Man får jordnötter som snacks i väntan på maten och skalet ska man släga på govlet för det oljar in golvet. En kul grej. Sedan är de ju lite kända för sitt speciella cheese bread, mmm så gott. Bilder kommer jag lovar :O)

I alla fall, det blev cheese bread, deras 2 sallader som är jättegoa, sedan steak och bakad potatis. Jag va för mätt när själva varmrätten kom så det mesta följde med hem i doggy bag.

Så jag vet vad jag ska äta till lunch idag :O)

Vi hade det jättetrevligt får ju inte glömma att det blev 2 Margaritas också. Gott sällskap hade vi också. Vi blev tillslut 9 st.

Nu ska jag ut till poolen.

Hej på en stund. Kram Anna

No comments: