Saturday, July 4, 2009

Fredag 3 Juli

Jag vet att det står 4:e juli på min datum men det är ju så här att jag har ju inte ändrat datumen till att vi är här. Så hos oss är det fortfarande 3 juli. :O)

I alla fall. Ska berätta lite vad som hänt idag.

Vi började i morse med att gå ut och jobba lite hästar. Jag visade Janet hur hon skulle tömma Whiskey och sedan fick hon rida. Jag hade då redan ridit honom runt deras ägor lite grann innan hon kom ut (bilder kommer)

Sedan kom Sheela över, Janets syster som äger en av paintåringarna och jag hade lite lektion med båda 2 hur de skulle jobba sina småttingar. Det har gått jättebra och de är jätteglada och har fått en nytändning på hur de ska fortsätta träna och hästarna gjorde så mycket framtsteg bara på de få gångerna vi hann med att jobba dem.

Därefter var det dags att packa ihop. Tråkigt var det. Och sätta sig i bilen för en 4 timmars tur tillbaka till Phoenix.

Resan gick bra och vi gjorde 2 stopp. Tog en massa bilder på vägen som jag lägger upp i nästa inlägg.

Nu är vi som sagt hos Garrys faster igen och några av släktingarna som ska vara med på festen i morgon har kommit och det blir en massa nytt folk att träffa.

Skriver mer i morgon.

Kram Anna

No comments: