Wednesday, July 22, 2009

Fullt ös medvetslös

Ja det gäller att komma i form snabbt när man kommit hem för här är ingen ro och ingen vila.

3 nya sadlar har införskaffats, arbete på kursanläggningen och lektioner.

Tingen har också debuterat LA - hoppning vilket är 1 m för henne och det gjorde hon galant. Grattis Toulla!

Sedan får man ju säga Grattis till Marielle min goa kompis som fick sin lilla dotter i går, Charlize om jag nu stavade rätt.

Huset har börjat få sig en riktig makeover invändigt. Och garaget kan man nu se golvet på och en massa saker åkte i väg till tippen.

Allt hö är inne och staplat på gården, vår nya traktor har fått en fungerade startmotor och fungerar super och vi kan göra massor.

Ja som ni märker så håller vi igång.

Nu ska jag strax iväg och hämta en av våra "döttrar" som vi lånar emellanåt. Godis ville hon köpa också ;O)

Ha det så länge ska försöka uppdatera mer på hemsidan och allt när jag nu får lite tid över.

Kram Anna

1 comment:

Anonymous said...

Snart kommer jag o hjalper till ett litet tag iaf :) kram Reem