Saturday, June 13, 2009

Fullt upp hela tiden och nu är det inte långt kvar :O)

Precis imorgon om 2 veckor sitter jag och min älskling på ett plan till USA. Men det är så mycket nu så vem hinner tänka på det. Jag har inte ens funderat på när jag ska packa ;O)

Innan vi åker ska jag i alla fall hinna med några saker, som bland annat 2 st barnridläger, en dressyrtävling med Lilleman till, jag ska arrangera och planera färdigt Lerks dressyrtävling som är samma helg som vi åker.

Sedan ska jag också ta det nya kompetensbeviset som nu behövs när du transporterar häst.

Ja som sagt en hel del kvar att göra så jag har inte ens hunnit tänka på att jag ska iväg. Men vad skönt det ska bli. Att få släppa allt för en stund och bara slappa :O)

Det har ju hänt massor denna veckan också, nu denna helgen hjälper jag till på SM:et som är på Lerk för funktionshindrade ryttare. Jätteintressant att se dessa personer rida. Mycket man har att lära.

Allt går, inget är omöjligt.

Har tränat för Lotten igen. Som vanligt helt underbart.

Nej dags att grilla lite. Har fått en ny grill :O) Får ju ta tillfället i akt då.

Kram Anna

No comments: