Wednesday, November 23, 2016

Mer från gårdagen

Ja som jag misstänkte så deckade jag totalt i går redan vid 20-20.30. Jag var så trött efter dagen och all nervositet och spänningar så jag var mestadels groggy hela eftermiddagen.

Men i alla fall så efter jag var klar i går så tog Jewel med oss ut för att äta och sedan lite sightseeing.

Vi åkte bort till Ranchococmonga och åt på The Old spaghetti factory så gott var det. Och sedan tog hon oss runt i Victoria Gardens som är ett av USA's största shopping mall.

Vi fick också möjligheten att se Outdoor World ett paradis för alla som jagar, fiskar eller gillar att campa och vildmarksliv här kan du hitta allt på en yta som typ 2 IKEA Bäckebol eller nåt. Så häftig inredning. De har till och med egna skjutbanor där inne både för om du vill skjuta gevär eller pilbåge.

Här kommer en bildbomb från resterande av gårdagen.































































No comments: