Sunday, August 2, 2015

Semester! USA

Ja om inte alla märkt så är vi i USA och semestrar lite.

Är väldigt skönt då vi inte har varit iväg tillsammans på nåt sedan 2011. Då menar jag gemensam resa utomlands.

Så att få denna tid tillsammans och kunna ladda batterierna och bara vara är otroligt skönt.

Vi kom hit i torsdags, vi flög via London och första stoppet är nu Dallas och vi är hos Garrys brors familj.

Väldigt mysigt att starta med då vi slappar vid poolen. Shoppar lite och äter gott.

Ett bra sätt att få varva ner på.

I fredags åkte vi runt till lite affärer och jag shoppade nya skor och boots och lite kläder.

Tyvärr hade jag oturen att bli av med min resväska på vägen till England och har fortfarande inte fått tillbaka den nu när jag åkte till USA och det var en hel del kläder där jag gärna skulle vilja haft.

Så att få lite nytt var väldigt behövligt. Shoppade på Sheplers och hittade nya jeans bland annat.

Vi ska vara här fram till den 5/8 och då ska vi hinna med lite hästaffärer också. Det ska bli roligt.

Nej dags för lite morgonkaffe kanske, har redan varit vaken i 2 timmar och klockan är bara nu 07.34.

Hej så länge!

No comments: