Saturday, August 8, 2015

Fredag

Idag är det fredag och vi är fortfarande i Carlsbad.

Igår var vi ute och shoppade på kvällen och gick in på en jättetrevlig restaurang. Tråkiga var bara att jag hade världens huvudvärk och fick nog ett lättare migränanfall. Hade druckit för lite efter träningen. Fick ta med mig maten i doggy bag och sedan åka hem. Kraschade på sängen direkt och sov till 6.30 imorse. 

I alla fall så gick jag med bästa shoppingpartnern man kan tänka sig Tonette 😜

Kan ju berätta att mitt smeknamn här är Anna Banana eller Bananas som det nu blivit. Hahaha. 

Några bilder från gårdagen. Snacka om low ride. 




Lite Mozarellasticks och en Margarita hann jag med i alla fall. Sedan glömde de min steal så den fick vi gratis när
Den väl kom samt efterrätt som jag då inte åt på grund av huvudvärken. 

Idag har vi varit nere på beachen och gått runt lite samt ätit lunch nere i Carlsbad. Mexikanskt blev det idag samt mer Margarita 😜🍸

Kommer lite bilder från dagen här. 








Har också varit vid poolen en stund. :)




Vi hörs snart igen :)

No comments: