Wednesday, December 24, 2008

Att vara fotograf är inte lätt tro mig!

Hejsan

Efter att ha kommit på den briljanta idén att ge bort ett fint kort på våra hundar till släkt och vänner så var ju det dags att samla de 3 divorna och försöka få alla på ett och samma kort.

Jag kan säga att det var inte lätt. Antingen var det - Nej jag vill inte sitta brevid honom, - Nej jag vill inte sitta, jag vill ligga, jag orkar inte, - Jag orkar inte sitta still så länge.

Att sedan den tekniska utrustningen falerade med tanke på dålig kvalite osv gjorde inte saken lättare.

Här kommer några bilder på hur gårdagskvällen var.



Sitta är överskattat.


Den gule skitungen vill inte sitta still kan det vara så svårt.

Men det färdiga resultatet blev till slut det här!

Så vi på Stewart Ranch önskar er alla en riktigt GOD JUL!

No comments: