Saturday, September 15, 2007

Vad kul det är att tävla!!

Ja så har det varit tävling igen. Dressyr på Strömma. Åkte dit med goda förhoppningar nu efter alla träningar. Funkade super tyckte jag på framridningen inför första klassen. Väl inne på banan så tyckte jag att det funkade hyfsat, blev lite ledsen på att han dök med huvudet lite väl mycket stundtals.
Resultatet blev därefter men när jag sedan såg de andras resultat insåg jag att domaren dömde lågt över lag. Jag slutade i alla fall 4:a i den klassen.

Innan klass nummer 2 skärpte vi till oss. Och då blev det bättre.

Och resultatet i andra klassen blev super men räckte bara till en 4:e plats även där.

Nu är det dags att sova för i morgon gäller det. Allsvenksan andra omgången, och nu jävlar ska här ridas. :)

Wish me luck - God natt

Kramar Anna

4 comments:

BM said...
This comment has been removed by a blog administrator.
BM said...
This comment has been removed by a blog administrator.
BM said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Hittade hit från BM's sida. trevlig häst du har och lycka till med framtida tävlingar Det lär bli bra
MVH Anette