Friday, September 21, 2007

Äntligen fredag

Ja inte mycket hästar har det blivit denna veckan tyvärr.

Har haft Redundancy week på jobbet vilket har inneburit att jag har varit värdinna för en norrman, en holländare, 2 belgare, 1 amerikanska och en svensk från ett av våra andra bolag.

En kul vecka men det har varit mycket jobb. Så nu har man nästan glömt bort sitt modersmål... ;)

Ja inte helt. Lite svenska finns kvar men nu pratar man med brytning istället.

Ja boder igentligen sätta mig ner och skriva massor och jag har massor som jag skulle vilja dela med mig men tyvärr har jag inte riktigt ro i kroppen att ta mig tiden.

Jag jobbar för mycket vilket gör att jag drömmer om jobbet och alla ideér och lösningar jag har.

Jag känner att jag som människa har växt sista halvåret i rollen jag fått och jag vågar sätta ner foten och ta beslut. Jag börjar lära mig jobbet mer och mer och komma in i strukturen och organisationen. Det känns skönt. Jag tror verkligen jag hittat rätt nu. Och här jag har världens alla möjligheter att komma nånstans.

Nej som sagt ingen ro och ingen vila dags att hitta på lite andra saker. Ska agera "barnvakt" lite ikväll. Grannen ringde och frågade om jag kunde hämta hennes dotter när hon slutade jobbet kl. 22 för hon ville dricka lite. Och vad gör man inte för sina grannar :O)

Kramisar Anna

No comments: