Wednesday, September 5, 2007

4 år sedan....

Hej

Idag var väl inte den bästa dagen att börja blogga på kanske... Idag är det nämligen 4 år sedan min pappa gick bort i cancer. Ingen rolig histora alls och vid den här tiden varje år mår jag skit.

Det är alltså 4 år sedan nu och jag undrar om jag ska ha ett sådant där skitår var 4:e år. Det verkar nästan så.

Året började super men de sista 2 månaderna har varit rena skiten.

Jag ska göra ett längre inlägg och berätta lite mer om detta men nu orkar jag inte.

Jag ska gå och lägga mig och försöka sova en stund innan jobbet börjar.

Jag återkommer...Kramisar

2 comments:

BM said...
This comment has been removed by a blog administrator.
oddiladdi said...

Hej vackra anna! kul att du också börjar blogga jag lägger upp dig i min blogg när du kommit igång ordentligt det är lätt att få skriv kramp. mvh s