Sunday, June 1, 2008

"MINA" TJEJER VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ett av mina ponnylag tog hem hela Gota Cupen! Visst är dem härliga. Efter allt slit fick de bra betalt :)

Sista omgången avgjordes i Grästorp och 7 tjejer åkte dit spända av förväntan. Alla var supertaggade för vi visste att vi låg bra till med vårt Lag 1. 1 poäng skilde oss från ledarna i serien Alingsås.

När lagklassen började visade sig banan vara väldigt utslagsgivande. Endast 2 lag av 13 gick till omhoppning. Vi var inte ett av dem men var bäst av 4 felarna och kom på 3:e plats denna delomgången. Men totalt i cupen tack vare en 2.a plats, en 4:e plats och då en 3:e plats gjorde att vi vann cupen totalt.

Snacka om glada tjejer. Och detta goa gäng vi blivit under våren och alla aktiviteter vi gjort.

Tjejerna som har blivit så goda kompisar träffas vid sidan om hittar på en massa saker och de har planer på uteritter, övernattningar och andra tävlingar tillsammans.

Vi ska ha en avslutning tillsammans med alla tjejerna och deras familjer den 13 juni. Grillkväll och mycket tjöt blir det säkert :)

Sedan hade tjejerna en överraskning till mig, en jättefin blomkruka fylld med fina blommor att ha på utsidan. Och i blomman satt en flagga där det stod "till den bästa lagledaren". Jag blev helt rörd. De är så goa.

Tack alla för en superhärlig helg och vår tillsammans. Och jag hoppas vi ses och få vara tillsammans igen.

Kramar Anna

No comments: