Tuesday, January 3, 2012

Nu är det 2012

Hej på er!

Nu är det 2012 vilket betyder nytt år och nya möjligheter.

Har funderat på mina mål under året och eftersom jag nu provat på att lägga ner mycket tid på mitt jobb under 2011 så kommer detta bli en markant ändring under 2012.

Kommer nog skriva lite om mina tankar här senare. Det är ju faktiskt så att jag ska ju göra min årliga sammanfattning.

Mitt fokus kommer ligga på Stewart Ranch i år. Försöka se mer möjligheter med min verksamhet och se hur det kan utvecklas.

Har mycket idéer och ska verkligen se över möjligheterna om det går att göra till verklighet.

Nu ska jag planera lite inför imorgon. Jag kommer starta upp mina lektioner här igen. Och på fredag kommer jag själv ha en liten NH kurs för folk som frågat om jag skulle vilja hålla i en sådan.

Nej ska fundera och planera lite nu.

Återkommer!

Kram Anna

No comments: