Tuesday, August 18, 2009

Motala en stad nånstans i Sverige

Ja det är där jag är, i Motala av alla ställen. Snacka om litet.

Halv 5 imorse fick man gå upp för att sätta sig i bilen kl 05.00 och åka till centralen. Där väntade tåget till Hallsberg, vi åkte första klass så det var väl inte så illa men man var trött.

Väl i Hallsberg bytte vi tåg till Motala. Så vi åkte tillbaka lite kan man säga.

Här ska jag och min kollega Lotta nu spendera 4 veckor tillsammans och lära oss massor av nya saker som ska vara bra att ha i vårat jobb säger dem. Ja jag tror dem.

Efter utbildningen idag kände jag att jag skulle kunna jobba i vilken butik som helst som kör vårt system och sälja vilka artiklar som helst och skicka fakturor, skriva presentkort, fixa direktorders osv. Inte illa :O)

Vi har precis varit och ätit lite god mat och vi är trött så kvällen blir inte lång idag kan jag meddela. När detta inlägget är postat så är sängen nära.

Imorgon blir det ytterligare en fullspäckad dag med nya intryck och det ser vi fram emot.

Nu får ni ha det så bra nere i Götet så kommer snart supportarn hem.

Kramar Anna

No comments: