Sunday, August 2, 2009

Fidde på kossejobb

Ja Fidde och jag, Danfas och Garry var och hjälpte grannbonden med att flytta lite djur igen. Han hade 7 st på ett ställe som skulle till en ny hage med bättre bete och i hagen jämte där de de första 7 skulle släppas fanns 14 andra som skulle i väg till ett tredje ställe.

Vi hade även med oss Lennart på Majoren och det var ju tur det. :O) På 2 st hade det varit lite jobbigt.

Fidde visade sin "cutting" sida igår, hej vad det gick.

Efter våran kosseaktivitet så samlades alla hemma för en spontan grillfest. Och kul hade vi. Sandra och Lars och Louise kom upp, Reem är här och hälsar på från Förenade Arab Emiraten, Matilda, Lovisa och Ing-Marie dök också upp så vilket kalas det blev.

Hade jätteskoj.

Nu är det mer hästträning på gång och jag ska intallera färdigt min dator som jag hållt på med en stund. Ska bli skönt med en fräsch installation på.

Kramar Anna

1 comment:

Anonymous said...

Jag var här o kikade. Skickar en hälsning o kramar i bunt o en önskan om fika vid tillfälle.
Kramar
Christina & Iso