Friday, March 6, 2009

Ännu en vecka till ända

Ja tiden går alldeles för fort.
Denna veckan har vi haft en praktikant här. Har varit riktigt roligt. har undervisat i lite allt möjligt och vi har även fått turen att prova på lite unghäst arbete på en grannes 2 åring. Har funkat finfint. Hästarna har blivit tränade massor och jag har kommit på knepet hur man sladdar paddock med en cheva ;O)

Har också hunnit med 2 hoppträningar samt en dressyrträning. Samt flyttat ur ett hus.

Mamma har inte kommit hem från sjukhuset ännu så det är lite att stå med där också. Ska ringa mormor i morgon och se om vi ska åka och handla lite.

Fredrik-träning är det denna helgen också men jag ska inte vara med men min häst ska. Så jag hoppas det går bra.

På söndag får vi finfrämmat från USA ska bli riktigt kul och få träffa Rob igen. Får se vad vi hinner med i ridväg också.

Har tagit lite nya kort på Sammy också som jag får lägga upp lite senare, de är fortfarande i telefonen.

Jo han är nu anmäld på kurs i början av maj. Då åker jag och Garry samt Sammy till Falköping för att träna på kor. Ska bli jättekul att få testa detta och se vad Sammy tycker också. Han är med i skogen så ofta det bara går nu för lära sig att vara med hästarna. Han är en klippa :)

Nu är det dags för sängen tror jag ;O)

God Natt!

Kramisar Anna

No comments: