Wednesday, March 25, 2009

Tiden går ännu fortare när man har så här kul!

Så sant som det är sagt.
Jag kommer inte skriva så mycket nu för det hinner jag inte om jag ska berätta allt som hänt här de senaste veckorna sedan jag skrev sist.

Har massa nya kort och bilder som jag ska slänga upp och jag ska försöka sätta mig i kväll och sortera och editera lite.

Tränar gör jag varje dag med hästarna. Himla gott när man har paddock. Funkar super då. Nu har jag riktigt fått in snitsen hur man sladdar den och chevan är utbytt mot Kia. ;O)

Kia kommer runt mycket bättre och fort kan man köra i svängarna också.

Jag har träffat både nya och gamla vänner och vi är ett gäng nu som kommer att tävla och träna hästarna här så för våran del kommer jag skapa en gemensam blogg för oss på Stewart Ranch. Jag kommer lägga upp allt om hästarnas träning m.m. Lite filmer m.m.

Nej tiden går som sagt dags att gå ut och träna Lilleman.

Kramar på er Anna

No comments: