Sunday, May 15, 2011

Uppdatering - Längesedan nu

Hej

Längesedan var det nu sedan jag skrev här. Och jag ska se om jag kan uppdatera er lite.




När jag skrev sist var det vinter och man trodde ju aldrig den skulle ta slut. Nu är det maj och hästarna har varit ute dygnet runt i några veckor redan.




Jag hade ju precis fått min nya tjänst på jobbet sist jag skrev och nu efter några månader i den nya rollen känns det riktigt bra.




Jag är taggad och har hittat riktigt bra rutiner.




Jag rider inte så mycket som jag vill då jag har haft problem med min rygg och efter mycket om och men gick jag till läkaren som gav mig remiss till röntgen och då visade det sig att jag har en kotkompression samt ett lindirgare diskbråck. Ja inte så kul men jag kämpar på.




Alla hästarna mår bra och tränas.




På klubben har jag nu blivit ordförande och vi håller på med en massa nya roliga aktiviteter och imorgon ska vi träffa kommunen. Känns jättekul att kunna bidra med nya idéer.




Vi åker till USA i sommar igen och kommer vara borta en månad denna gången. Har skaffat folk som kommer bo hos oss och träna hästarna.




Vi kommer på klubben ha 2 dressyr helger detta år. En ponnyhelg med klasser fårn lokalnivå upp till nationell och även vår stora hästdressyr har klasser upp till nationell nivå i år.




Nej dags att mata hästarna.

No comments: