Sunday, May 22, 2011

Jag har tävlat!

Ja faktiskt...i hoppning dessutom.



Efter 3 år så vågade jag mig ut på tävlingsbanan igen i hoppning.



Jag hoppade 2 klasser idag en på 90 cm och en på 95 cm.



Första klassen hade jag 2 ner och ett tidsfel eftersom jag använde den rundan till att finrida och få en kontrollerad runda.



Andra klassen red jag på i ett friskare tempo. Men på sista linjen med 6 språn så kom jag in lite fort och inhoppet blev stort och då fick jag inte tillbaka ordentligt och han petar sista hindret. Mycket snörpligt.



Jag är supernöjd med vår insats och det kändes så härligt att all träning ger resultat. Kändes som jag hade hästen framför mig och kunde rida mer tekniskt. Det är roligt.



Imorgon är det dags för jobb igen och sedan är det styrelsemöte. :)



God Natt

1 comment:

Kicki said...

KUL!!! Grattis!!!! Och heja dig!!!