Sunday, November 14, 2010

Vilken helg!

Lördag - SLAPPDAG!!!!



Ja min älskling gick upp och tog ut hästarna och sedan gjorde han hela stallet med mockning.



Vi åkte sedan till Kungälv för att handla - Sammy åkte med för han skulle in på granngården och köpa godis och leksaker. Han valde ett mjukis piggsvin som levde i ca 1 timme när vi kom hem. Pigge piggsvin är numera död och har inget ansikte kvar. Men Sammy tycker om honom ändå.



Medan Sammy var i full färd med att döda Pigge Piggsvin tog hans husse och matte på sig myskläderna och kröp ner i sängen och kollade på 2 filmer och bara slappade.



SÅ HIMLA SKÖNT!



Sedan på kvällen gjorde vi lite middag - fylld lövbiff och därefter tog vi in hästarna och sedan var det dags att sova.



Söndag - Besök och riddag



Idag var det min tur att gå upp och släppa ut hästarna och göra stallet.



Min bästaste kusin var på besök med hennes 2 flickor. Japp jag pratar om Malin och Sara och Alexandra.



Rida hann vi göra. Jag red 3 hästar och Garry 1. Fidde fick sig ett pass i manegen och Danfas och Lilleman i paddocken här hemma. Känns super att rida nu när ryggen funkar blir en liten annan ridning då ;O)



Nu har vi lagat mat, Garry har sjungt Amazed för mig och jag ska slänga mig i duschen och sedan i sängen.



Imorgon står det jobb, lektion och egen träning i manegen på schemat och sedan lite matlagning också. :)



Sov Gott!

No comments: