Wednesday, November 24, 2010

1 månad kvar till jul

Precis så är det...och det betyder också att min älskling fyller år idag.



Present har han fått, en mobiltelefon med diverse tillbehör. Han är som ett barn på julafton.



Som sagt tiden går fort när man har roligt vilket betyder att det var ett tag sedan jag skrev sist och mycket har naturligtvis hänt sedan jag skrev sist. Jag måste skärpa mig inser jag.



Min bästaste kollega är så underbar. Hon får en att skratta varje dag åt alla möjliga saker. Hon är bara så rolig.



Jag säger hela tiden att det här måste jag komma ihåg och skriva ner vilket jag naturligtvis inte gör och så blir det inget mer av det. Men jag har kommit på en sak. Jag ska ha med mig ett litet noteringsblock i bakfickan hela tiden så kanske det kan bli lite bättre på den fronten med.



Imorgon ska hästarna få vinterdäck. Guldskorna och snösulorna åker nu på. Då är det bara att rida. 6 st brodd i varje hov.



Dags att sova tror jag...



Kram Anna

No comments: