Friday, November 26, 2010

Det är fredag och vi ska ut på en myskväll

Idag ska jag och min älskling ut och äta middag med min bästaste kollega Lotta och hennes man Per.



Det ska bli en riktig trevlig kväll och sedan ska vi sova på hotell och bara mysa och vara för oss själva.



Har ju samlat en massa poäng på min Motala vistelse förra året så denna hotellnatt är gratis.



Hästarna fick sina vinterdäck igår utom den store mannen. Det fanns inte i hans storlek. *suck*



Så det var bara att ställa sig och brodda honom igår. Men jag kommer ringa och beställa guldskor till honom, för jag orkar inte med att brodda en 700 kg kluns. Det tar på min rygg.



Nu är det lunch på jobbet och jag sitter kvar i konferenslokalen och vet inte om jag ska gå och äta eller inte. Vill ju spara mig tills ikväll men man kan väl inte leva på en macka tils i kväll eller?



Jaja jag får nog gå och se vad jag kan hitta på.



Kramar Anna

No comments: