Saturday, August 11, 2012

Lördag och jag är ledig!!!

Ja för er som inte vet vad ledig är för min del så är det att vara hemma och sköta djuren på gården.

Har nog inte varit ledig någon helg sedan i April tror jag. Men med det menar jag inte att jag inte gillat det jag gjort för det har jag.

Men ibland är det skönt att få en sovmorgon ibland. Min vår och sommar har varit fullspäckad med läger, tävlingar, träningar och annat.

Nu laddar vi upp inför höstens utmaningar. På schemat står utveckla Stewart Ranch, föreningsarbete och lite annat som än så länge är classified :)

Återkommer när jag har nåt att berätta.

En och en annan tävling ska nog hinnas med också :)

Nej dags att ta tag i dagens sysslor.

Vår to do list


  • Fortsätta på garaget
  • Åka och handla
  • Träna hästar
  • Städa lite stallet
  • Börja röja lite inne
Älsklingen ropar dags att dra!

No comments: