Friday, August 10, 2012

Hösten närmar sig

Ja och det med stormsteg. Idag är det riktigt kyligt på kvällskvisten.

Mycket händer här på ranchen.

Det har öppnat sig många nya möjligheter nu under sommaren och som ni vet har jag under några år varit återförsäljare för Eggersmanns müslifoder och nu i sommar har jag utökat lite och tagit in hund och kattfoder från Sportsman's Pride. Ett val som jag känner har varit mycket lyckat.

Jag är precis i startgroparna men har kommit igång jättebra.


Under hösten kommer jag starta webshop och som det ser ut nu kommer jag också ta in ett litet hästsortiment. Det ska bli superroligt och är verkligen nyfiken vad detta kommer leda till.

Jag har under sommaren också haft förtroendet att få hit lite hästar som ska vidareutbildas samt ridas till.

Det är jätteroligt att få hjälpa till med detta då man utvecklas massor själv och får möjlighet att rida så många olika hästar.

Under en snar framtid så kommer hemsidan att uppdateras massor och jag planerar lite andra aktiviteter under hösten.

Så håll utkik!

Kram Anna

No comments: