Sunday, January 16, 2011

Det är söndag och konstigt nog vill jag till jobbet imorgon

Ja jag vet det låter knäppt men så är det faktiskt.



Jag har fått nya utmaningar på jobbet sedan en vecka tillbaka. Jag har fått möjligheten att få en chef tjänst med allt vad det innebär, personalansvar, budget etc.



Första reaktionen var - Vad kul! sedan gick jag hem på helg och började fundera vad har jag nu gett mig in på.



Men ju längre veckan har gått har jag bara känt mig mer och mer bekväm. Jag har ju lite jag ska lära mig men jag ser det som en utmaning och det ska bli väldigt roligt. Nu kommer jag få ta ytterligare ett steg i min karriär och utveckla mig själv och få ytterligare erfarenheter, ska bli så superkul.



Denna helgen har jag suttit och tittat på budgetmallen då jag ska få en genomgång i denna på måndag. Och jag har ju en fantastik man som har gjort sånt här innan som har förklarat hur man räknar etc och det är ju super. Och så svårt är det ju inte om man bara får lite kläm på det.
Vi får väl se på måndag om jag fattat rätt :O)



Kram Anna

1 comment:

Kicki said...

Nämen GRATTIS till befordringen!!! Håller alla tummar för att det skall gå bra - fast det behövs väl nästan inte. ;)