Monday, March 15, 2010

Vart tar all tid vägen??

Det går så himla fort.

Min "syster" är här med sin pojkvän, jättetrevligt.

Det börjar närma sig tävlingssäsongen men det känns lite konstigt, för vintern är ju fortfarande här. Det har inte blivit så mycket tränat denna vintern mer än att hålla igång hästarna för deras grundkondition. Men nu hoppas vi att det blir plusgrader så det snabbt försvinner då kan man snart komma i gång ordentligt.



Nu har jag äntligen börjat förbereda för lagen som jag ska vara lagledare för i vår. Det ska bli riktigt kul att komma ut igen. Gota ponny tjejerna är det 3:e året i rad som jag ska ut med och jag hoppas att vi kan ha lika roligt som vi alltid har. Dessa tjejer är helt underbara.



Känns som det är dags för en dusch.



Hej så länge!



Kram Anna

No comments: