Thursday, April 30, 2009

Nu bär det snart iväg!!

Ja i går betalades resan! Det ska bli så kul att träffa alla igen.

Den 28 Juni lyfter vi mot det stora landet i väster, USA. Vi ska hälsa på släkten. Ska träffa svärfar igen som jag inte gjort på 10 år. Inte bra när det går så lång tid emellan. Han har köpt 2 nya hästar han ville ha lite hjälp med så jag ska se vad jag kan hjälpa till med. Även Garrys faster har hästar och där ska vi fira 4:e juli. Sedan blir det en liten biltripp upp till L.A. där vi ska hälsa på kompisar och kusiner.

Jag lovar att skicka en massa kort :O)

Måste ju berätta hur det gick för mina tjejer med. Första omgången i Gota Cupen och lagen blev 2:a, 3:a och 7:a av 14 lag. Superduktiga. Och individuella placeringar blev det också.

Elin blev 3:a i förklassen och vann lagklassen, Sandra kom 3:a i lagklassen och Ida L blev 6:a i lagklassen. Sedan hade vi även Ninne och Charlotte till omhoppning i lagklassen och Toulla som red vår Tingeling blev dubbelnolla i båda klasserna men precis utanför placering.

Grattis allihopa!!

Kram Anna

No comments: