Sunday, September 21, 2008

DRESSYRMEETING!

Ja då har det varit en hel helg igen med tävlingar.

Och igår lördag var det lokal och idag regional dressyr.

Är väldigt nöjd med helgen. Igår blev det en 5:e plats och placering med Fidde i LB och i samma klass en 8:e plats med Danfas.

Idag på den regionala blev det dock ingen placering men är jättenöjd med mina ritter i alla fall. Ligger på 60% i LB och det är inte illa för att vara första året att tävla regionalt. Och idag hade jag 56,74% med Danfas i LA:2.
Är supernöjd med ritten. Han gör allt han ska och han är lydig. Fick 7:or på förvända galopperna och 7 på korrektheten.

Har fått bra kommentarer om Fidde denna helgen med, att han är mjuk och lydig. Bärig och stadig i formen. Det är väldigt kul att höra.

Jag själv har fått bra kritik om att jag rider mjukt. Och har fått 7:or på min sits och inverkan.

Är jättenöjd efter helgen och ska nu drömma sött och tänka igenom hur jag ska lägga upp det inför nästa tävling.

KRAMISAR ANNA

No comments: