Friday, May 30, 2008

Nästan Sommar

Hejsan, ett tag sedan igen.

Sommaren är här kan man säga och det är maj. Hästarna stormtrivs i värmen och när dem får äta gräs. Än så länge är de inte ute på det riktiga betet än. Men nästa vecka är det deras tur.

Den här våren började väl så där men nu tycker jag den bara har blivit bättre och bättre.
Har tränat en del, fått igång Lilleman och har kommit ut på en hel del tävlingar. som gett mig massor.

Det som har varit mest roligt är alla roliga och trevliga personer man får träffa. Jag och min kompis Marielle har nog umgåtts med alla. Och det är kul för du träffar många av människorna nästan varje tävling. Man pratar och hejar fram varandra.

Jag och Marielle tävlar för Lerk, och vi är ett gott gäng som hängt i hop med Ale Jennylund denna våren. Varit hos dem på gemensam grillkväll osv. Så jag måste säga att gemenskapen är mycket värd när man är ute. Och alla hjälper varandra.

Vi ser alla fram emot hösten då vi ska ut i Div 3. Det kommer många nya och det är superkul. Att få med sig fler i gänget.

Lite nytta får man göra nu.

Kram Anna

No comments: