Wednesday, October 3, 2007

Ta sig i kragen och rycka te...

Ja på söndag är det dags för nästa tävling. Inte bra att deppa ner sig mer. Försöka gå vidare och se att det möjligtvis kommer nåt positvit ut av det hela.

Var på klubben igår och skrev upp mig på deras tävling på söndag. När jag står och skriver ser jag till min förfäran att handen inte lyder min tanke. Utan jag står och skriver LB:1 och LA:1. Vad tänker man då....Ja det är väl bara att rida skiten och se hur det går. Den här gången tänker jag inte gå in med några förväntningar. Kommer heller inte lägga ner tid på min häst innan. Jag åker upp med min lerhög och rider så får vi se vad vi hamnar.

Det är då jag kan slappna av och vara som bäst....inbillar jag mig i alla fall. ;O)

Nu måste jag jobba lite till.


Kramisar Anna

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.